Pagini

1 ianuarie 2014

   Ahhhh, dar stai! Scormoneam mail-ul şi am găsit un poem scris de mine anul trecut (acum îmi pot permite să spun asta şi, hehe, pare chiar badass). Ăsta cred că este unul dintre cele mai personale poeme şi este, ca să spun aşa, scris pentru şi cu gândul la o anumită persoană (mica poveste: te gândeşti la o persoană, închizi ochii şi scrii; merge). Dar nu contează asta oricum.
   Poem stângaci, DAR

şi am vizitat până acum istanbulul
şi galeriile de artă din paris
şi calleja de las flores
şi am fost în pelerinaj la ierusalim
cu tine
când priveai cerul
(iar asta se-ntâmpla destul de des)
lacrimile mele îţi atingeau obrajii
cel mai mult îmi plăcea că
de-ndată ce simţeai prima picătură
îţi deschideai umbrela
pe care mereu o purtai cu tine
umbrela
roşie şi parfumul ţi se împrăştia
pentru că fugeai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu