Pagini

29 august 2012

NOMINATIVACUZATIVGENITIVDATIVVOCATIV

   Da, normal.
   Cine a spus că limba germană nu este eine schöne Sprache?! Trebuie să fii dement complet să nu îţi placă această limbă!
   Înlăturând preaminunata ironie, I'd like to say că astăzi a fost literalmente un chin für mich! Cel puţin cincisprezece ore am stat astăzi să exersez la germană (it's, actually, a Hausaufgabe). 
          Dar nu asta este important.

   Ziua de ieri, însă... să zicem că a fost mai agreabilă (poate nu la fel de productivă, totuşi). Nu aş ştii să dau motive certe din cauza cărora am ajuns la concluzia că a fost agreabilă, dar fie.
   Bine, poate ar fi un motiv.
   Alte două tovarăşe, Diana & Ioana, încurajate în mare parte de mine şi, cu siguranţă, şi de alţii, au decis (finally!) să îşi întemeieze un blog! M-am bucurat enorm la auzul acestor veşti şi, ca să vezi, ziua de ieri a ajuns de la statutul de oribil la agreabil. Frumoasă întorsătură de situaţie!
   Aş dori să le urez spor la lucru în continuare, atât lor, cât şi Iuliei (după cum probabil cei care îmi citesc preaumilul blog îşi aduc aminte, în a treia postare am felicitat-o pe domnişoara Iulia pentru că are curajul să scrie). Spor, idei şi să puneţi suflet în ceea ce faceţi, fetelor!
   Vă sărut!

P.S.: Fete faine!