Pagini

27 august 2012

Poem

   Astăzi am decis să postez un poem, un poem scris de, ei bine, mine.
Notă: Având o nouă pagină intitulată Poetica, voi pune de acum încolo toate poeziile scrise de mine pe acea pagină (asta nu înseamnă că nu vor apărea şi aici).


Aşteptăm înmărmuriţi în faţa uşii

Nu cred că e un joc. Nu cred că a fost vreodată. 
Tragic.

În această cameră ne vom găsi sfârşitul.
Cameră mică. Mai mică decât o cutie de chibrituri.
Transfiguraţi, ne apucăm fălcile.
Ne punem cricu'-n gură, numărăm dinţii.
Cine are mai mult de 20 de dinţi, să şi-i scoată!
M-am dat cu capul de pereţi.
Am început să simt mirosul şi gustul sângelui.

Aşteptăm înmărmuriţi în faţa uşii.
Uşa stă încă nedeschisă, zgâriată până la refuz,
cu un pregnant miros de la carnea ce atârnă pe clanţă.


Mi s-a spus că mi se va tăia chipul

pentru a fi lipit pe zid
cu gumă de mestecat, zero zahăr.
"E doar un joc."

Mi s-a spus că mă vor dezmembra

pentru a face un puzzle.
"E doar un joc."

Mi s-a spus că mi se va scoate tibia

pentru a face o cheie
să iasă din blestemata cameră.
"E doar un joc."


Mi s-a spus că îmi vor lua coastele
pentru a face o colivie pentru păsărele.
"E doar un joc."

Nu cred că e un joc. Nu cred că a fost vreodată. 
Tragic.